Przejdź do głównej zawartości

Posty

Polecane

Dania dietetyczne na co dzień

Nawet, jeśli nie chce się przechodzić na ścisłą dietę, to warto na co dzień przejść na bardziej wartościowe posiłki, dzięki czemu możliwe stanie się stałe dbanie o swoją sylwetkę, o kondycję organizmu oraz o pełne zdrowie ciała. Warto wprowadzać je powoli, aby tym samym się do nich przyzwyczaić i wprowadzać dobre nawyki żywieniowe na kolejne lata. Co ciekawe, wcale nie musi to być czasochłonne. [Pomysły na posiłki]
Na śniadanie można przygotować sobie kanapki z wykorzystaniem bułki grahamki, jajka ugotowanego na twardo oraz serka wiejskiego wymieszanego z kawałkami jakieś ulubionego owocu, np. któregoś z cytrusów. Takie śniadanie to ok. 300 kalorii. Dobrym pomysłem będzie też zmieszanie płatków owsianych z jogurtem naturalnym. A jeśli wydaje się, że posiłkowi brakuje nieco słodkości, to można do niego dodać nieco dżemu – najlepiej domowej roboty, bo wiadomo, co znajduje się w środku i nie ma w nim żadnych konserwantów.
Świetnym pomysłem na obiad będzie kurczak przygotowany na patelni …

Najnowsze posty

Zdrowa dla organizmu dieta

Zasady zdrowego odżywiania się

Zdrowe odżywianie dzięki czytaniu etykiet